top of page
הקונספט העיצובי -
ארץ ישראל במיטבה, מלח הארץ.
שילוב מסרים של חקלאות ירוקה ביחד עם פיתוח הייטק ואגרוטק.
האסטרטגיה שמאחורי המותג -
שימור הערכים ההיסטוריים המפוארים של מושבה בת למעלה מ- 130 שנה, בשילוב גישה מדעית עתידנית.
האתגר היה - שימת דגש על מסר של ישוב כפרי ירוק, בעל רקע חקלאי, המשלב קידמה הייטקית. למעשה - שילוב מסרים של עבר ועתיד.
הסיפור שמאחורי הלוגו-
הויז'ואל מציג פארק תלמים ועצים, המבוצעים כמעגלים אלקטרוניים מודפסים.
bottom of page